buat cinta yang sentiasa aku dambakan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


buat lah apa pun. asalkan kau bahagia. engkau mahu sakiti aku berkali juga aku tidak hairan sama sekali. kerna itu yang buat aku bahagia pabila bisa melihat kau bahagia. aku terlalu sayang pada kamu. bila aku sayang, aku cuma ingin kau bahagia. biarlah walau bukan dengan aku. asalkan kau bahagia, sudah cukup buatku bahagia. aku sering saja disakiti tetapi sekalipun aku tidak pernah berhenti menyayangi dan cuba untuk mempertahankan cinta ini. biarlah aku berkorban untuk engkau. asalkan kau bahagia. aku rela untuk terus disakiti andai itu bisa memberi mu ketenangan abadi. maafkan aku kerna tidak bisa membuatmu bahagia. aku yakin dan pasti ada yang lebih pantas untuk membuatmu bahagia. nama mu tidak pernah pudar dari doa aku biarpun namaku tidak pernah ada dalam doamu. katakan apa jua padaku, biarkan apa saja apa orang ingin lihat pada aku, pilihan aku hanya tertuju kepada kamu. andai di dunia kita tidak bisa ketemu dan bersatu, moga Tuhan satukan kita di SyurgaNya. tariklah aku andai engkau lihat aku di dalam neraka. bawalah aku bersamamu ke dalam Syurga. beritahu Allah bahawa aku yang mengingatkan kamu tentangNya, agar Allah redha dan mengizinkan aku bersamamu. Moga kau tahu, doaku sentiasa mengiringimu. hasrat ku cuma satu. melihat kau bahagia. oleh itu, carilah kebahagiaan kau di mana sahaja dan bawalah TuhanMu bersama agar engkau sentiasa di bawah naunganNya di dunia dan juga di akhirat. 

-AisyahZull-

p/s: ini benar nukilan dari lubuk hatiku yang paling dalam. bukan copypate. syukran

Comments

Popular posts from this blog

Apa perlu buat bila rasa down?

bagaimana nak menghargai diri sendiri?