Blog Dah Lama Tidak Ber-update

Assalamualaikum 

Hai , rindu tak ? :P perasan lebih . 
anw , aku kan baru lepas keluar hospital .. so , susah lha nak bukak laptop .. dengan keadaan perut aku yang menyukarkan pergerakan aku ni .. tak kisah pun , yang penting aku dah masuk sekolah balik ^^ Alhamdulillah .. taknak cakap banyak-2 .. aku keluar rumah nak pergi kedai pun suasah .. nak shopping dekat PAVI n ONeUtama pun susah dah ~ take one month jugak lha nak sembuh betul-2 .. ya , karnial sukan pe sume ak takkan masuk "buat sementara waktu" ni lha ..
haih , redo jea lha kan ? :) btw , Alhamdulillah .. earning Churp-churp meningkat ! ^^ and , aku dah earn Nuffnag ! ^^ hari yang menggembirakan ! Alhamdulillah , terima kasih ya Allah ;'))okay lha , that's all for today ! hope you guys enjoy it . byee ! 

Comments

Popular posts from this blog

Apa perlu buat bila rasa down?

Everything starts with bismillah

buat cinta yang sentiasa aku dambakan