Demam Posting on "Under Age" ?


Assalamualaikum dan selamat malam kepada pembaca yang setia membaca blog aku yang "kureng" ni ! hee :D okay lha , just straight to the point . let we see the title above , nah ! what is UNDER AGE ? okay lha , it is group yang ade kat fb aku . diasaskan oleh Azizi yes ! budak itu . and , dye nak adakan satu contest di mana semua ahli group tersebut boleh "mengepost" dekat wall group . dan , siape dapat "like" terbanya akan dapat hadiah berupa .... *hadiah masih misteri* yeah ! but the point is , seorang hamba Allah yang bername "Mia Umairah" ni , nak menag punyer pasal , sggup onl9 dan post bnyk-2 . smpai penuh lha notti aku yg dipenuhi dgn "posted and commented" grr~ agak malas juge nak click . so , aku layan ameba pico yang sudah lama aku tinggalkan ! muahahah XD aku ponn ade post gak, tapi bile dgr ade yg lagi bagus , so .. malas lha nak include dalam contest ni , i think buang amse . lgpon ade kea yg nak like ? and , post aku tak sehebat "aishah fauzi" #mybff .. kalau dye menang . aku tumpang gembira ^^V peace ..apepon , aku nak ucapkan good luck! kepada semua yang terlibat ! and , for information karang suem , contest berakhir pada hari KHAMIS , 15 MAC ! pukol bape ? 12 malam maybe ? i donno :D hahah ! k , tu saje for this night . wassalam :)

Comments

Popular posts from this blog

Apa perlu buat bila rasa down?

Everything starts with bismillah

buat cinta yang sentiasa aku dambakan